CH` – COLECTIONAR DE SUFLETE [Mixtape]

Am finalizat in sfarsit primul meu mixtape.
Se numeste COLECTIONAR DE SUFLETE , cuprinde 9 trackuri in care mi-am expus punctul de vedere. E un mixtape in care ma regasesc, asa cum sunt, bun/rau, suparat/vesel, iubitor/uracios.
Albumul se gaseste la ascultare pe contul meu oficial de Youtube http://www.youtube.com/Choficial ,la download pe http://www.divshare.com/download/14775477-68e , iar pentru cei care chiar apreciaza ce am facut eu, este disponibil si pe CD la pretul de 8 lei.

Va doresc auditie placuta.

5 thoughts on “CH` – COLECTIONAR DE SUFLETE [Mixtape]

  1. Abia te-am descoperit pe youtube si imi place la nebunie Colectionar de suflete. am luat albumul tau, dar pt ca apreciez ce-ai facut vreau sa stiu de unde pot sa cumpar varianta originala :))

    • buna ioana,

      multumesc pentru aprecieri, albumul in format fizic nu mai exista, au fosta facute doar 100 de unitati, dar daca se mai strange lume care sa vrea, mai facem šŸ˜€

Leave a comment